Blog Detail

Gebed, Profetie en Proclamatie in hulst

29 mei , 2018,

Donderdag 7 juni vanaf 19.30

God voor Hulst!!

Bijzonder soms om te zien hoe bepaalde situaties samen komen te vallen wanneer God gaat spreken! Afgelopen zaterdag waren we van plan te gaan evangeliseren in Hulst, daar aangekomen stond Cora al op ons te wachten en heeft ons een stuk ingelicht over hoe Hulst beweegt vooral in de geestelijke wereld en hoe een ieder die geestelijk zijn hoofd uitsteekt woed afgemaakt.

Wat door middel van profetieën al naar voren gekomen was, was dat hulst moest worden veroverd door middel van gebed, proclamatie en lofprijzing!! Dick en ik zijn samen een gebedswandeling gaan maken rondom de wallen van hulst, land innemen voor de allerhoogste Heer en bidden in geloof dat bolwerken zullen worden vernietigd in Jezus naam!!

We hebben mooie beelden en profetieën mogen ontvangen wat enkel maar besef geeft dat er veel (gebeds) strijders nodig zullen zijn! Ik kreeg een beeld dat er bij elke behaalde overwinning rode bloemen op zouden komen op de wallen, toen Dick en ik klaar waren met de eerste ronde kwamen we de eerste rode bloemen tegen!! God voor hulst! Wie doet er mee?

We willen vragen wie zich geroepen voelt om eens of vaker deel te nemen aan de proclamatie/ gebedswandeling! De volgende zal plaatsvinden op donderdag avond 7 juni om half 8!! Er zijn zaaiers nodig! Wie doet er mee, ieder zijn talent en gaven kan worden gebruikt!

VOOR EVANGELISTEN EN VOOR BIDDERS
Bolwerken zullen worden vernietigd! De leeuw zal afgeschrikt worden en Hulst zal zien wie Jezus is!!
Wil je mee we verzamelen ons om 19uur 30 bij Jetske Reinders (Handelstraat 35, 4511 DA Axel)
Meer informatie: Dik Blom 0636022145 of Jetske Reinders 0657672602